Pražská pítka

Jelikož jsem místní průvodce na Google mapách, baví mě přispívat do map a zároveň se rád procházím po Praze, začal jsem tvořit projekt, který mi dává smysl a může pomoct i ostatním. Tím projektem je mapování pítek v Praze, respektive vodních zdrojů, kde se může člověk v Praze zdarma napít. 

Vytvořil jsem proto MAPU, kde jsou pítka a vodní zdroje vyznačené. Na této mapě jsou zeleně vyznačená funkční pítka, modře pítka neprověřená a červeně pítka nefunkční. 

Pítka, která jsem zmapoval, se snažím průběžně navštěvovat a pak přidávat na Google mapy. Proto existuje i SEZNAM pítek, která jsou již na Google mapách. 

Pokud máte jakékoli aktualizace, neváhejte mi je napsat buď zde pod příspěvek, nebo mailem na adresu: trumpeta0.text@icloud.com 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Biohacking - ročníková práce

Proč to tvořím